The self-learning module is intended to guide the learners in accomplishing activities at their own pace and time using the contextualized resources in the community.
Objective
1.1 pagbulig kag pag-atipan
1.2 makabisita, makalingaw kag makadala sang pagkaon ukon ano man nga butang nga kinahanglan EsP3-IIa-b-14
2.1. paghatag sang bulig sa mga nagakinahanglan
2.2. paghatag sang kahigayunan sa pag-intra sa paghampang
kag iban pa nga programa sang eskwelahan
2.3 paghatag sang kahigayunan sa pag-intra sa paghampang
kag iban pa nga paindis-indis sa komunidad EsP3P-IIc-e-15
Makakonsiderar sang estado ukon kahimtangan/ pangkat etniko kabahin ang isigkapareho nga bata paagi sa paghatag sang pagkaon, hampanganan, bayo, mga butang kag iban pa.
EsP3P-IIf-g-16
makapakita nga may kalipay sa paghiliusa sa mga hilikuton sang mga bata paagi sa: 1. paghampang kag
2. programa sa eskwelahan
(paindis-indis, selebrasyon kag iban pa) EsP3P-IIh-i-17
Curriculum Information
Education Type
K to 12
Grade Level
Grade 3
Learning Area
Edukasyon sa Pagpapakatao
Content/Topic
Mahal Ko Kapwa Ko
Intended Users
Learners
Competencies
Naisasaalangalang ang katayuankalalagyan pangkat etnikong kinabibilangan ng kapwa bata sa pamamagitan ng pagbabahagi ng pagkain laruan damit gamit at iba pa
Copyright Information
Developer
lenne beth janay (lenne beth aficionado) -
Bito-on ES,
Iloilo City,
Region VI - Western Visayas